КОНЦЕПЦІЯ Еко Індустріального Парку «ХЕМПІ ЮА»
КОНЦЕПЦІЯ
Еко Індустріального Парку
«ХЕМПІ ЮА»
____________________________________
Eco Industrial Park
«HEMPY UA»
с. Привільне
2022
ЗМІСТ:
РЕЗЮМЕ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
1. НАЗВА ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
Тематичний індустріальний парк, що буде створено буде направлений на переробку промислової коноплі та міскантус гігантського і виробництва більше 250 різних продуктів з доданою вартістю на основі вище вказаних рослин. Тому індустріальний парк отримав назву ХЕМПІ ЮА (на англійській мові - HEMPY UA), що в перекладі означає КОНОПЛЯНА Україна і демонструє стратегічний, функціональний та промисловий напрямки індустріального парку.
2. ІНІЦІАТОР СТВОРЕННЯ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
Відповідно до пункту 4 частини статті 1, та статті 5 Закону України «Про індустріальні парки», ініціаторами створення індустріального парку на землях державної і комунальної власності можуть бути органи державної влади, органи місцевого самоврядування, які згідно з Конституцією України здійснюють право власника на землю від імені Українського народу і відповідно до закону наділені повноваженнями по розпорядженню земельними ділянками, а також орендарі земельних ділянок, які згідно Закону відповідають вимогам щодо використання їх для індустріального парку.
Ініціатором створення індустріального парку «HEMPY UA» виступає Привільненська селищна рада, яка має відповідну земельну ділянку площею 42,9 Га (кадастровий номер 5621684400:04:001:0908), розташована в межах села Молодаве Друге і належить до категорії «землі промисловості» (код 1102) є повністю пустою ділянкою на якій не велась будь-яка комерційна та промислова діяльність.
3. МЕТА, ЗАВДАННЯ і ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
Метою створення індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» є забезпечення економічного розвитку та підвищення конкурентоспроможності Рівненщини та України в цілому в якості переробника промислових конопель та міскантусу гігантського, підвищення інвестиційної привабливості, активізація інвестиційної-виробничої діяльності, підвищення рівня зайнятості населення, розвиток сучасної виробничої, переробної та ринкової інфраструктури. Розбудова точок економічного зростання для регіону та України.
Індустріальний парк «ХЕМПІ ЮА» повинен стати дієвим інструментом стимулювання промислового виробництва, зміцнення економічного потенціалу, збільшення надходжень до місцевого бюджету та впливатиме на розвиток економіки Рівненської області.
Основними завданнями створення індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» є:
- розвиток індустріального потенціалу регіону в якості переробника промислових конопель та міскантусу гігантського;
- активізація інноваційної діяльності;
- підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції;
- реалізація експортного потенціалу та імпортозаміщення;
- зростання обсягу інвестицій у регіон;
- збільшення податкових надходжень і платежів до бюджетів та державних фондів;
- створення нових робочих місць для переселенців і висококваліфікованих кадрів;
- підвищення рівня доходів у регіоні.
Функціонування індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» сприятиме частковому вирішенню цілей та завдань, визначених стратегією розвитку Рівненської області на період до 2027 року, затвердженої рішенням обласної ради від 03 грудня 2020 року № 16 «Про стратегію розвитку Рівненської області на 2021-2027 роки» (далі – Стратегія):
- залучення інвестицій та створення сприятливого інвестиційного клімату;
- зміцнення співпраці між підприємствами, інвесторами, органами місцевого самоврядування та іншими зацікавленими сторонами;
- збільшення зайнятості населення;
- забезпечення можливостей для розвитку промисловості на території Рівненської області.
Створення індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» дозволить концентрувати промислове виробництво на обмежених площах за межами житлових, історико-культурних та рекреаційних територій. Посприяє розвитку інженерної та соціальної інфраструктури та поліпшенню транспортної доступності в межах регіону.
Функціональне призначення індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» полягає у розбудові сучасного виробничо-промислового комплексу з розвиненою інженерно-транспортною та логістичною інфраструктурою, складськими та адміністративними приміщеннями.
На основі аналізу досвіду розвитку індустріальних парків, а також основних тенденцій розвитку промислової нерухомості України виділено ряд параметрів, які забезпечать індустріальному парку «ХЕМПІ ЮА» привабливість для потенційних резидентів парку. А саме:
- індустріальний парк має зручне транспортне сполучення на міжнародній трасі М-06;
- індустріальний парк «ХЕМПІ ЮА» розташований поруч з населеними пунктами задля організації транспортування персоналу з дому в парк, та з парку додому, а також для зручності компаній-резидентів індустріального парку «ХЕМПІ ЮА»;
- індустріальний парк розміщено неподалік від об’єктів супутньої комерції та соціальної інфраструктури районного центру - м. Дубно, та обласного центру - м. Рівне;
- враховуючи специфіку потреб компаній-резидентів, на території індустріального парку планується розвивати логістичний комплекс, складські об’єкти та галузеві кластери задля максимальної ефективності і фінансової вигоди для компаній-резидентів та інвесторів.
Найбільш перспективними для розміщення на території індустріального парку «ХЕМПІ ЮА», за підсумками аналізу інвестиційного, людського та ресурсного потенціалу регіону, визначено підприємства таких галузей: текстильна, легка та харчова промисловість; виробництво будівельних, меблевих та теплоізоляційних матеріалів; виробництво біо-пластику та енергетичної сировини.; переробка та зберігання промислових конопель та міскантусу гігантського.
4. МІСЦЕ РОЗТАШУВАННЯ та РОЗМІР ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ
4.1. Рівненська область
Рівненська область – це промислово-аграрний регіон зі значним ресурсним, виробничим та інвестиційним потенціалом. Область розташована на заході України на перетині міжнародних автомагістралей та залізничних шляхів, що сполучають Європу з Азією та Балтійські порти з країнами Причорномор’я та має вигідне географічне положення для обслуговування ринків Європейського Союзу та України.
Рівненська область межує на півночі з Республікою Білорусь, на сході – з Житомирською, на півдні — з Хмельницькою і Тернопільською областями, на заході — з Волинською і Львівською областями. Відстані: до кордону з Європейським Союзом = 162 кілометрів; до міжнародного аеропорту у Львові = 233 м; до Києва (столиці України) = 330 кілометрів; до міжнародного порту в Одесі = 720 км.
ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Європейські автомобільні дороги.
Автошлях E50 проходить країнами Франції, Німеччини, Чехії, Словаччини, України:
• Франція: Брест - Сен-Бріє - Ренн - Лаваль - Ле-Ман - Шартр - Париж - Реймс - Шалон-ан-Шампань - Мец
• Німеччина: Саарбрюкен - Кайзерслаутерн - Людвігсгафен - Мангайм – Гайльбронн – Фойхтванген - Нюрнберг - Вайдгаус
• Чехія: Пльзень - Прага - Їглава - Брно
• Словаччина: Тренчин - Жиліна - Пряшів - Кошиці
• Україна: Ужгород - Мукачево - Стрий - Дубно - Тернопіль - Хмельницький - Вінниця - Умань - Кропивницький - Олександрія - Дніпро - Павлоград - Донецьк - Єнакієве - Довжанське.
Загальна довжина маршруту становить близько 5100 км.
Автошлях E85 проходить країнами Литви, Білорусі, України, Румунії, Болгарії та Греції:
• Литва: Клайпеда - Каунас - Вільнюс
• Білорусь: Ліда - Слонім - Кобрин
• Україна: Ковель - Луцьк - Дубно - Кременець - Тернопіль - Теребовля - Копичинці - Чортків - Заліщики - Кіцмань - Чернівці
• Румунія: Серет - Сучава - Роман - Бакеу - Фокшань – Бузеу - Урзічень - Бухарест - Джурджу
• Болгарія: Русе - Польсько-Косово - Велико-Тирново - Габрово - Казанлик - Стара Загора - Димитровград - Хасково - Свіленград
• Греція: Кастаньєс - Александруполіс
Протяжність автошляху до м. Дубно становить 1241 км.
Міжнародні автошляхи, що проходять через Рівненську область.
Автошля́х М06 (Стрий - Дубно - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка - Луганськ - Ізварине (державний кордон з РФ) - автомобільний шлях міжнародного значення на території України, утворений 28 квітня 2021 року внаслідок об'єднання доріг М04 і М12. Є найдовшим автошляхом України; на ділянці Стрий — Дебальцеве є частиною європейського маршруту E50. Був утворений до 30-ї річниці незалежності України. Також відомий під назвою «Дорога єдності».
Автошлях М19 - автомобільний шлях міжнародного значення на території України, довжиною 530,2 км, пролягає від переходу Доманове (Волинська область) до автомобільного прикордонного переходу Порубне (Чернівецька область). На території України є частиною Європейського автомобільного маршруту E85 і проходить:
• Волинської області: Ковель, Луцьк
• Рівненської області: Дубно
• Тернопільської області: Кременець, Вишнівець, Тернопіль, Теребовля, Копичинці, Чортків
• Чернівецької області: Кіцмань, Чернівці
Варто зазначити, що Рівненська область має розвинену мережу залізничних шляхів загального користування. Залізничний комплекс області включає 14 підприємств. Основні з них: локомотивне депо Рівне, пасажирське вагонне депо Рівне, вагонне депо Рівне, станція РІвне, вокзал станції Рівне. В депо організовано ремонт пасажирських вагонів та іншої залізничної техніки, в локомотивному депо налагоджено ремонт дизель-поїздів, оновлюється колійне господарство, запроваджуються нові технології роботи на всіх підприємствах. Зазначен підприємства належать до Львівської залізниці.
На території області розташовані 43 станції та 43 зали очікування пасажирів.
Розгорнута довжина колій становить 777,3 км, експлуатаційна довжина колій - 634,3 км, електрифіковано - 139 км колій. Щільність залізничної мережі на території області становить 45,9 км на 1 тис. км2, що значно перевищує такий же показник в Україні (37,6 км). Найбільша щільність залізниць у центральній частині області, а найменша - у північній. Найважливіша магістраль (Львів - Київ) перетинає область із заходу на схід. Міжобласне значення має залізниця Рівне - Луцьк. Залізничний вузол міста Рівне надає можливість сполучення практично з усіма обласними центрами України, країнами ближнього зарубіжжя. З Рівне курсують поїзди у таких основних напрямках: Львів, Луцьк, Київ. Перевезення в
межах області здійснюється залізницями Рівне - Сарни, Рівне - Здолбунів, Рівне - Дубно, Рівне - Острон тощо. Через область проходять поїзди у Польщу, Чехію, Словаччину, Болгарію. Залізничні станції "Дубно, Острог, Рівне" здатні пропускати на добу близько 17 тис. пасажирів і 1,2 тис.тонн вантажів.
Зважаючи на визначені інфраструктурні переваги Рівненської області, розміщення індустріального парку поблизу міжнародних автошляхів економічно виправдане рішення.
4.2. Земельна ділянка індустріального парку
Індустріальний парк «ХЕМПІ ЮА» розташований на території земель Привільненської територіальної громади Дубенського району Рівненської області, розташована в межах села Молодаве Друге. На вказану земельну ділянку проведено державну реєстрацію земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та державну реєстрацію прав власності. Ділянка повністю пуста, будь-яка комерційна та промислова діяльність не велась.
Загальна площа ділянки: 42,9 гектари.
Кадастровий номер: 5621684400:04:001:0908.
Категорія земель: 1102 - землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики та інше.
Форма власності: комунальна.
Земельна ділянка індустріального парку «ХЕМПІ ЮА», розташована на відстані 1000 метрів від автодороги міжнародного значення М06, яка є частиною Європейського автомобільного маршруту і дороги національного значення.
Відстані дорожнього сполучення: до Київ = 330 км,; до Одеса = 720 км; до Львів = 233 км; до Варшава = 517 км; до Краків = 463 км; до Кишинів = 457 км; до Бухарест = 705 км; до Прага = 996 км; до Берлін = 1060 км; до Вільнюс = 700 км; до Рига = 1066 км.
На відстані близько 10 (десяти) кілометрів від індустріального парку знаходиться
залізнична станція «Дубно».
Враховуючи вище зазначену інформацію про сполучення автодоріг та залізничних колій до меж ділянки, на якій розташовується індустріальний парк «ХЕМПІ ЮА», можна стверджувати про надзвичайно вдале транспортно-логістичне розміщення майбутнього індустріального парку в Рівненській області.
4.3. Об’єкти, розміщені на земельній ділянці індустріального парку
На земельній ділянці індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» відсутні об’єкти нерухомого майна та комунікації (електропостачання, водопостачання, водовідведення, інтернет).
5. СТРОК, на ЯКИЙ СТВОРЮЄТЬСЯ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК
Строк, на який створюється індустріальний парк «ХЕМПІ ЮА» становить 49 років. Зазначений строк відповідає Закону України «Про індустріальні парки».
6. ВИМОГИ до РЕЗИДЕНТІВ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
Резидент індустріального парку - суб'єкт господарювання, незалежно від форми власності, які мають намір набути статусу учасника індустріального парку «ХЕМПІ ЮА», повинні відповідати таким вимогам:
- резидент повинен бути зареєстрований на території (в межах) індустріального парку, який згідно із законодавством набув право на земельну ділянку та/або інший об’єкт (частину об’єкта) нерухомого майна у межах індустріального парку у відповідності до п. 8 та 9 статті 1 Закону України «Про індустріальні парки»;
- укладення з керуючою компанією договору про здійснення господарської діяльності в межах індустріального парку у відповідності із вимогами статті 30 Закону України «Про індустріальні парки»;
- наявність стратегічного плану/концепції розвитку підприємства (підприємств) на 10 років.
Для прийняття рішення щодо доцільності та з метою укладення договору про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» потенціальний резидент на вимогу керуючої компанії подає наступні документи:
- копії статутних документів, а також виписки/витяги із відповідних державних реєстрів, які підтверджують належну реєстрацію суб'єкта господарювання відповідно до норм чинного законодавства України;
- копії усіх ліцензій, дозволів, квот й інших документів, необхідних для здійснення статутної діяльності суб'єкта господарювання в межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА»;
- виписку із Державного реєстру обтяжень рухомого майна, що підтверджує відсутність арешту рухомого майна у суб'єкта господарювання, який має намір набути статусу учасника індустріального парку «ХЕМПІ ЮА»;
- відповідні документи (протоколи, довіреності, розпорядження тощо), якими надано повноваження особам на укладення (підписання, затвердження) договору про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку, якщо цього вимагає чинне законодавство України та/чи статутні документи суб'єкта господарювання, який має намір набути статус учасника індустріального парку «ХЕМПІ ЮА»;
- будь-які інші договори, документи та підтвердження, необхідні керуючій компанії у зв’язку з укладанням договору про здійснення господарської діяльності в межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА».
Суб’єкт господарювання набуває статусу резидента з моменту укладення з керуючою компанією договору про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА».
Керуюча компанія протягом 3 (трьох) робочих днів письмово повідомляє уповноважений державний орган про набуття суб’єктом господарювання статусу резидента
та робить відповідний запис у переліку резидентів.
Договір про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» має визначати:
- виключний перелік видів діяльності, робіт, послуг, які здійснюватимуться резидентом у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА»;
- переважне використання праці працівників – громадяни України та переселенці зі Сходу;
- умови, обсяги та порядок створення і поліпшення об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та інших об’єктів резидента (за письмовою згодою керуючої компанії);
- строк дії договору;
- інвестиційні зобов’язання резидента;
- фінансові відносини сторін;
- відповідальність за невиконання сторонами зобов’язань;
- порядок продовження і припинення договору;
- права та обов’язки сторін;
- порядок вирішення спорів між сторонами;
- інші положення на розсуд сторін договору.
Резидент не має права передавати третім особам свої права та/або обов’язки за договором про здійснення господарської діяльності у індустріального парку «ХЕМПІ ЮА».
Договір про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» припиняється у разі закінчення строку, на який його укладено, якщо сторони не домовилися про інше.
Договір може бути припинено достроково у разі:
- істотного порушення однією зі сторін взятих на себе зобов’язань за договором;
- ліквідації учасника;
- ліквідації керуючої компанії;
- настання інших подій, зазначених у договорі про здійснення господарської діяльності.
У разі ліквідації керуючої компанії статус резидентів залишається незмінним до підписання договорів про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» між новою керуючою компанією та резидентами у межах строку, на який створено індустріальний парк «ХЕМПІ ЮА».
Суб’єкт господарювання втрачає статус резидента з дня припинення договору, укладеного з керуючою компанією, про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» та/або на всі інші об’єкти (частини об’єктів) нерухомого майна у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА». Статус учасника зберігається у разі, якщо новий договір про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» укладається цим учасником у зв’язку з припиненням договору про створення та функціонування індустріального парку «ХЕМПІ ЮА», а також у разі ліквідації керуючої компанії.
Керуюча компанія протягом одного робочого дня з дня втрати суб’єктом господарювання статусу резидента письмово повідомляє про це уповноважений державний
орган та робить відповідний запис у переліку учасників індустріального парку «ХЕМПІ ЮА».
Втрата суб’єктом господарювання статусу резидента не обмежує його права на набуття такого статусу в майбутньому.
Додатковими вимогами до резидентів відповідно до цієї Концепції є:
- створення і поліпшення об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та інших об’єктів резидента (за письмовою згодою керуючої компанії);
- види діяльності, роботи, послуги, які здійснюються за умовами договору про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку «ХЕМПІ ЮА»;
- переважне використання місцевих сировинних ресурсів;
- виконання вимог податкового, трудового, екологічного законодавства;
- широке застосування інноваційних технологій та організація випуску продукції з високим ступенем доданої вартості, максимально наближеної до кінцевого споживача;
- приміщення повинні бути забезпечені сучасним енергозберігаючим зовнішнім освітленням, візуальною рекламою, інформаційною стелою тощо.
Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, сучасні світові тенденції та постійне зростання цін на енергоресурси, під час проєктування та будівництва об'єктів промисловості доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні енергозберігаючі технології та матеріали, зокрема конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії тощо.
Під час подальшого проєктування планувальна схема, черговість будівництва і проєктні рішення можуть уточнюватися і змінюватися, але тільки за умови дотримання нормативних вимог.
7. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРІЄНТОВНІ СУМАРНІ ОБСЯГИ СПОЖИВАННЯ ЕНЕРГОРЕСУРСІВ, ВОДИ ТОЩО, а ТАКОЖ ПРО НЕОБХІДНУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНУ ІНФРАСТРУКТУРУ та ПЛАН ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДПОВІДНИМИ РЕСУРСАМИ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
Загальні параметри інженерного забезпечення індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» розраховувались на основі аналізу та обробки параметрів ряду створених індустріальних парків України, а також виходячи із типових потреб потенційних резидентів парку. Необхідні обсяги постачання ресурсів в подальшому, за потреби, можуть бути змінені.
На території індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» планується розмістити та облаштувати нові об’єкти у сфері, виробництва продуктів харчування, текстильної легкої промисловості, будівельних та меблевих матеріалів, переробки вторинних ресурсів та інше.
Процес розвитку індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» поділено на незалежні етапи. Зазначене дасть змогу його резидентам спільно з керуючою компанією поетапно облаштовувати необхідну інфраструктуру. Корегування згаданих вище етапів може бути здійснено без суттєвих обмежень та має бути передбачено у бізнес-плані керуючої компанії.
З урахуванням наявних особливостей об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури здійснено розрахунок орієнтовних сумарних обсягів споживання енергоресурсів і води. Розрахунки здійснювалися на основі проєктних припущень і аналізу комплексних показників:
- всі приміщення вважаються «напівсухими майданчиками», оскільки на них не передбачається значне споживання води та розташування виробництв з водовитратними технологічними процесами;
- всі виробничі інвестиції не мають особливих і надмірно високих потреб у газі. Очікуються лише виробничі/монтажні операції малого та середнього розміру та логістичні інвестиції;
- всі стічні води будуть відходити до системи водовідводу і очищатися водоочисною станцією. Якщо в майбутньому якесь виробництво в процесі своєї діяльності забруднюватиме воду промисловими відходами, інвестор зобов’язаний встановити особливу промислову водоочисну станцію за свій рахунок;
- всі потужності та об’єми обчислені на підставі параметрів потенційних потреб виробничих інвестицій з врахуванням коефіцієнтів регулювання гнучкості.
Для розрахунку потреб індустріального парку у теплопостачанні, електропостачанні, водопостачанні та водовідведенні використовувалися формули та сталі значення орієнтовних потреб для підприємств промисловості, коефіцієнт корекції гнучкості до кожного ресурсу окремо для врахування миттєвих навантажень під час виробництва.
Всі розрахунки, представлені у Концепції, є попередніми та прогнозними.
8. ПЛАН РОЗВИТКУ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
План реалізації проєкту відповідно до розробленої Концепції індустріального парку:
8.1. Затвердження Концепції індустріального парку «ХЕМПІ ЮА».
8.2. Проведення організаційно-правових заходів.
8.3. Проведення заходів щодо реєстрації індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» в Реєстрі індустріальних (промислових) парків України.
8.4. Проведення заходів з маркетингового просування індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» для залучення резидентів в індустріальний парк.
8.5. Заповнення індустріального парку резидентами - учасниками індустріального парку та надання сервісів керуючою компанією резидентам - учасникам парку.
8.6. Створення транспортного маршруту для перевезення працівників індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» та отримання дозвільних документів для перевезення пасажирів автобусами.
8.7. Створення та облаштування на території індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» закладу ресторанного господарства відповідно вибраному типу (класу) закладу виробничих, торговельних та побутових приміщень – їдальня.
8.8. Виготовлення проєктно-кошторисної документації щодо покращення, відновлення інженерно-транспортної інфраструктури території індустріального парку «ХЕМПІ ЮА».
8.9. Отримання фінансування на виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації щодо облаштування інженерно-транспортної інфраструктури території.
8.10. Отримання фінансування на виконання робіт з облаштування інженерно-транспортної інфраструктури території індустріального парку «ХЕМПІ ЮА».
8.11. Облаштування інженерно-транспортної інфраструктури території індустріального парку.
Розміщення підприємств на території індустріального парку «Західноукраїнський
промисловий ХАБ» передбачає їх санітарно-функціональну сумісність між собою та з
оточуючою забудовою.
9. ОРІЄНТОВНІ РЕСУРСИ (ФІНАНСОВІ, МАТЕРІАЛЬНІ, ТЕХНІЧНІ, ТРУДОВІ, ПРИРОДНІ ТОЩО), НЕОБХІДНІ ДЛЯ СТВОРЕННЯ та ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ, ОЧІКУВАНІ
ДЖЕРЕЛА ЇХ ЗАЛУЧЕННЯ
Фінансування створення та функціонування індустріального парку план реалізації проєкту здійснюватиметься керуючою компанією, резидентами індустріального парку та приватними інвесторами. Також планується залучення кредитних коштів, ґрантів тощо.
Відповідно до Закону України «Про індустріальні парки» кошти, необхідні для створення та функціонування індустріального парку «ХЕМПІ ЮА», передбачається залучати з таких джерел:
- кошти приватних інвесторів, у тому числі, залучені за моделлю державно-приватного партнерства;
- залучені кошти, включаючи кредитні та запозичені кошти банків та фінансово-кредитних установ;
- кошти державного, обласного та місцевого бюджетів, виділені в порядку та обсягах, передбачених законодавством;
- кошти із джерел, не заборонених законодавством.
Чисельність населення Дубенського району становить = 44,800 осіб.
Кількість безробітних, зареєстрованих у Державній службі зайнятості = 1,245 осіб.
Середня заробітна плата згідно даних Мінфіну— макроекономічний показник, що обчислюється як середнє арифметичне значення заробітних плат певної групи працівників у Рівненській області становить = 13,890 грн.
Рівень зайнятості в регіоні становить = 50.8%.
Рівень безробіття населення у віці 15-70 років (за методологією МОП) = 11.9%.
10. ОРГАНІЗАЦІЙНА МОДЕЛЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
Індустріальний парк «ХЕМПІ ЮА» створюється відповідно до норм та положень Закону України «Про індустріальні парки» та інших нормативно-правових актів, які регулюють порядок створення та функціонування індустріальних парків в Україні. З метою підвищення ефективності взаємодії в рамках індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» доцільно сформувати відповідну організаційну модель.
11. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ
З метою розуміння ефективності роботи та динаміки розвитку індустріального парку «ХЕМПІ ЮА» доцільно оцінити та спрогнозувати майбутні результати функціонування парку.