Привільненська громада

Рівненська область, Дубенський район

Щодо обов’язку реєстрації об'єктів оподаткування

Дата: 31.05.2024 14:41
Кількість переглядів: 30

Фото без опису

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що з метою проведення податкового контролю відповідно до вимог п.63.3 ст.63 Податкового кодексу України платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).  

Платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку та повідомити про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування за формою N 20-ОПП «Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність».   

Об'єктами оподаткування і об'єктами, пов'язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів.   

Повідомлення за формою №20-ОПП подається до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків (п.8.4 Порядку обліку платників податків і зборів і з змінами та доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 22.04.2014 року №462). 

У разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування, в тому числі  стану об'єкта оподаткування,  платник податків повинен подати Повідомлення за формою  N20-ОПП з оновленою інформацією про об'єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни. 

Надання Повідомлення за формою 20-ОПП є одним із ключових індикаторів реальної господарської діяльності платника податків.  

Повідомлення за формою 20- ОПП можна подати засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та про «Електронні довірчі послуги» через «Електронний кабінет платника податків».      

Застосунок "Моя податкова" дозволяє отримувати податкові послуги в смартфоні 

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє платникам:про впровадження ДПС мобільного застосунку «Моя податкова», який тепер доступний користувачам. Застосунок можна завантажити на телефони як на платформі Android, так і ІOS. Це простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем. 

Відтепер у мобільному застосунку «Моя податкова» доступні нові сервіси для фізичних осіб-підприємців:

- «Мій ФОП» у розділі «Мої дані» застосунку: інформація про реєстрацію ФОП та обрання спрощеної системи оподаткування;

- подання податкових декларацій платника єдиного податку: для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп, у розділі «Послуги»;

- сплата податків: доступна у «Стані розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги».

Велика кількість користувачів вже завантажили мобільний застосунок «Моя податкова» та отримують податкові послуги у смартфоні. Цінуйте свій час та приєднуйтесь!

За використання водних ресурсів платники Дубенського району сплатили 547 тис гривень

За два чотири місяці поточного року платники Дубенщини сплатили до зведеного бюджету 547 тис гривень рентної плати за спеціальне використання води

.

При цьому, до державного бюджету надійшло 301 тис гривень. Місцеві скарбниці отримали 246 тис гривень цього платежу

.

Нагадуємо, що відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України платниками рентної плати за спеціальне використання води є:

 

- первинні водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів;

 

- суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

 

Об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі.

Громади Дубенщини отримали в розпорядження понад 44 мільйони гривень майнових податків  

Територіальні громади Дубенського району за чотири місяці 2024 року залучили 44,3 млн гривень майнових податків. Це на 28,7 відсотків більше проти аналогічного періоду 2023 року.   

Зокрема, громади отримали в розпорядження 12,3 млн гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, 31,8 млн гривень плати за землю та понад 218 тис гривень транспортного податку.   

Саме майнові податки, як стабільне джерело бюджетних надходжень на територіях, де не ведуться активні бойові дії, дозволяють органам місцевої влади планувати та фінансувати видатки на належне утримання закладів охорони здоров’я та освіти, діяльність комунальної сфери та долучатися до розв’язання інших актуальних питань, зокрема оборонного характеру. Тож рекомендуємо власникам нерухомості та землі дбати про своєчасні розрахунки з бюджетом, а тим, хто боргує – негайно погасити податкові борги перед місцевими бюджетами.

Лише за умови сумлінного виконання обов’язків усіма платниками податків громади матимуть кошти для підтримання у належному стані об’єктів критичної інфраструктури, фінансування соціальної сфери та потреб оборони.

Звертаємо увагу, що громадянам, які володіють нерухомістю та земельними ділянками, варто провести звірку щодо належним їм об’єктів і нарахованих податкових платежів через Електронний кабінет або мобільний застосунок «Моя податкова».

Підстави для відмови у реєстрації платником єдиного податку

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що відповідно до підпункту 291.5.8 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України,  не можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої груп платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Податковий борг – сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ.

Відтак, підставою для контролюючих органів при прийнятті рішення про відмову у реєстрації фізичної особи-підприємця платником єдиного податку є наявність у такого платника податків податкового боргу зі сплати податків та зборів, за якими визначені грошові зобов’язання, в тому числі, які не пов’язані із здійсненням господарської діяльності (крім наявної недоїмки зі сплати єдиного внеску). 

Як сформувати 

 запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що платники податків мають право надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС.

Для цього слід скористатися меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Звертаємо увагу, що запит подається  за формою F/J1300204. Відповідь на Запит платнику надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою F/J1400204.

Слід пам’ятати, що витяг формується за період вибраний платником при створені запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення запиту до органів ДПС. 

Про можливість платників податків через Електронний кабінет сплатити податки та збори

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що згідно з абзацами першим та другим п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, перегляду інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), здійсненням податкового контролю, у тому числі дані оперативного обліку податків, зборів, єдиного внеску (у тому числі дані інтегрованих карток платників податків), дані системи електронного адміністрування податку на додану вартість, дані системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, а також одержання такої інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями.

Платник податків в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

До місцевих бюджетів Дубенського району надійшло понад 12 мільйонів гривень податку на нерухоме майно

За чотири місяці цього року платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, перерахували до місцевих бюджетів Дубенщини 12,3 млн гривень. Це на 4,7 млн гривень, або на 61,9%  більше, ніж за аналогічний період минулого року.   

 

З загальної суми надходжень фізичні особи сплатили 4,3 млн гривень цього податку, що на 1,7 млн гривень більше, ніж торік.

 

Власники нерухомості – юридичні особи спрямували на розвиток місцевих територіальних громад  8 млн гривень податку на нерухоме майно. Це перевищило надходження січня-квітня 2023 року на 3 млн гривень.

 

Нагадуємо, що за об’єкти житлової нерухомості податок для фізичних осіб розраховується за площу, що перевищує для квартир –  60 кв. метрів, житлових будинків – 120 кв. метрів, різних типів житлової нерухомості, в тому числі їх часток – 180 кв. метрів.

 

Звертаємо увагу, що за наявності у власності платника податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, розрахована відповідно до підпунктів «а» – «г» п. п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України, збільшується на 25 000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

 

Первинна реєстрація РРО

 

Головне управління ДПС у Рівненській області  нагадує, що відповідно до п. 3 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) що включені до Державного реєстру РРО (далі – Реєстр РРО) та/або програмні реєстратори розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування.


Постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1315 «Про затвердження Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій» із змінами та доповненнями (далі – Положення) визначено, що Реєстр РРО – перелік моделей РРО, їх модифікацій вітчизняного та іноземного виробництва (далі – моделі), які відповідають вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, пройшли державну сертифікацію і дозволені для застосування під час здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.


Пунктом 2 Положення встановлено, що Реєстр РРО складається з двох частин, які містять:


     перша – перелік моделей, дозволених до первинної реєстрації в контролюючих органах;


     друга – перелік моделей, строк первинної реєстрації (дії сертифікатів відповідності) яких закінчився. 


Такі моделі повторно включаються до першої частини Реєстру РРО в порядку, встановленому для первинної реєстрації моделі.


Строк первинної реєстрації моделі – граничний строк, до закінчення якого дозволяється реєструвати в контролюючих органах конкретні моделі, що раніше не були зареєстровані, який визначається згідно із строком дії сертифіката відповідності моделі з конкретною версією внутрішнього програмного забезпечення (п.п. 2 п. 4 Положення).


Згідно з п. 2 глави 2 розд. ІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями, реєстрації в контролюючому органі підлягають РРО, модифікації яких включені до Реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, а також з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Реєстром РРО.


Враховуючи викладене, первинна реєстрація РРО в контролюючому органі означає, що реєстрація цього РРО здійснюється вперше. Первинній реєстрації підлягають моделі (модифікації) РРО, що містяться у першій частині Реєстру РРО та раніше не були зареєстровані, тобто які не експлуатувалися (нові).


Інформацію про РРО, первинну реєстрацію яких заборонено, містить друга частина Реєстру РРО. Модель (модифікація) РРО, що знаходиться в другій частині Реєстру РРО, може використовуватись (експлуатуватись) його власником (орендарем) до закінчення семирічного з моменту введення в експлуатацію але не більше дев’яти років від дати випуску, строку служби такого РРО, встановленого Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженим рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30 листопада 1999 року № 11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.03.2000 за № 133/4354.


Отже, якщо РРО на момент його придбання (взяття в оренду) суб’єктом господарювання, знаходиться у другій частині Реєстру РРО, то такий РРО не підлягає реєстрації в контролюючих органах.

Щодо закриття рахунків у фінансових установах у разі припинення підприємницької діяльності

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що відповідно до ст. 69 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.

Порядок відкриття та закриття рахунків фізичним особам – користувачам (клієнтам банку) банками та небанківськими надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків (далі – надавач платіжних послуг) та особливості здійснення платіжних операцій за окремими рахунками користувачів регулюється Інструкцією про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 № 162 (далі – Інструкція № 162).

Фізична особа відкриває окремі рахунки для здійснення підприємницької, незалежної професійної діяльності та для власних потреб (п. 10 розд. І Інструкції № 162).

При цьому, забороняється використовувати поточні, платіжні рахунки фізичних осіб, що відкриваються для власних потреб, для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької та незалежної професійної діяльності. За поточними, платіжними рахунками в національній валюті фізичних осіб – резидентів здійснюються платіжні операції відповідно до умов договору та вимог законодавства України, які не пов’язані зі здійсненням підприємницької та незалежної професійної діяльності (п. 24 розд. І Інструкції № 162).

Особа, яка відкриває рахунок фізичній особі (власник рахунку/представник власника рахунку/особа, яка відкриває рахунок на користь третьої особи) зобов’язана письмово повідомити надавача платіжних послуг про наявність або відсутність у власника рахунку статусу підприємця або особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (п. 28 розд. І Інструкції № 162).

Отже, у разі припинення підприємницької діяльності, рахунки, що відкривалися для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької та незалежної професійної діяльності підлягають закриттю. Рахунки, які були відкриті для власних потреб обов’язковому закриттю не підлягають.

На Дубенщині за використання лісових ресурсів сплачено 5,7 млн грн ренти

За січень-квітень 2024 року у Дубенському районі до бюджетів усіх рівнів сплачено 5,7 млн гривень ренти за спеціальне використання лісових ресурсів. Порівняно з відповідним періодом минулого року, надходження даного платежу зросли більше ніж у 10 разів.

 

Із загальної суми надходжень 2,2 млн гривень надійшло до державного бюджету (+2 млн гривень до відповідного періоду  минулого року), а 3,6 млн гривень було зараховано до місцевого бюджету (+ 3,2 млн гривень до січня - квітня  2023 року).

 

Нагадаємо, що  відповідно до п. 256.1 ст. 256 Податкового кодексу України, платниками рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів є лісокористувачі - юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи з джерел їх походження з України або виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, фізичні особи (крім фізичних осіб, які мають право безоплатно без видачі спеціального дозволу використовувати лісові ресурси відповідно до лісового законодавства), а також фізичні особи - підприємці, які здійснюють спеціальне використання лісових ресурсів на підставі спеціального дозволу (лісорубного квитка або лісового квитка) або відповідно до умов договору довгострокового тимчасового користування лісами.

 

На Дубенщині сплачено за землю майже 32 млн гривень

За чотири місяці 2024 року землевласники та користувачі земельних ресурсів Дубенського району сплатили до бюджетів територіальних громад 31,8  млн гривень. Такі надходження на 19 відсотків, або на 5,1 млн гривень  перевищили надходження цього платежу  порівняно з січнем-квітнем минулого року.

 

Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 26,7 млн гривень земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. Фізичні особи поповнили місцеві громади сплативши за землю 5,1 млн гривень.

 

Нагадаємо, що плата за землю - це місцевий податок у складі податку на нерухоме майно, який у повному обсязі зараховується до відповідних місцевих бюджетів і є одним з важливих бюджетоформуючих платежів громад.

 

Тож закликаємо всіх суб’єктів господарювання та громадян своєчасно виконувати свої податкові зобов’язання, адже свідома сплата податку за землю – важливий внесок для наповнення місцевих бюджетів. Окрім поточних платежів, громадянам варто  подбати про сплату заборгованих сум земельного податку у минулі роки. 

 

Звертаємо увагу, що платники податків мають можливість самостійно провести звірку щодо розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет. Щоб стати користувачем електронних сервісів ДПС треба отримати електронний цифровий підпис, зареєструватися на вебпорталі ДПС і в будь-який зручний час переглядати інформацію щодо нарахування та сплати податків із персонального комп’ютера чи гаджета. Також провести звірку можна скориставшись мобільним застосунком «Моя податкова».

Порядок та терміни реєстрації ПРРО

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) суб’єкт господарювання має сформувати в електронному вигляді  Заяву про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою №1-ПРРО (J/F1316605), яка подається за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.   

У реєстраційній заяві за формою №1-ПРРО зазначається локальний номер ПРРО, присвоєний такому ПРРО суб’єктом господарювання. Локальний номер ПРРО становить числовий номер, він є унікальним серед номерів, що присвоюються суб’єктом господарювання у довільному порядку ПРРО для його реєстрації та застосування у відповідній господарській одиниці.  

Локальний номер ПРРО зберігається за ПРРО до дати скасування реєстрації ПРРО. 

Фіскальним сервером здійснюється автоматизована обробка реєстраційної заяви за формою №1-ПРРО, за результатами якої  ПРРО реєструється, або формується відмова в реєстрації ПРРО.   

Про результати обробки реєстраційної заяви за формою № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:  

- у день отримання реєстраційної заяви за формою № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява  за формою №1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного)  дня;  

- не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за формою № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного) дня.  

Суб’єкту господарювання направляється інформація про реєстрацію ПРРО у другій квитанції, із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО. Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.  

Про закриття об’єкта оподаткування необхідно подати повідомлення за ф. № 20-ОПП

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, відповідно до п.8.1 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 1588), платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому розд. VIIІ Порядку № 1588. 

У разі закриття об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника податків, повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП (далі – повідомлення за ф. № 20-ОПП) подається протягом 10 робочих днів після закриття об’єкта з оновленою інформацією про нього, при цьому розділ 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП заповнюється одним рядком наступним чином: 

- у графі 2 «Код ознаки надання інформації» вказується значення «6 - закриття об’єкта оподаткування»; 

- графи 3-10 та 12 заповнюються згідно з Пам’яткою для заповнення розділу 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП, передбаченою у додатку до повідомлення за ф. № 20-ОПП; 

- графа 11 не заповнюється. 

У разі закриття об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, повідомлення за ф. № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, який закрито, подається протягом 10 робочих днів після його закриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь