Привільненська громада

Рівненська область, Дубенський район

За якими реквізитами платіжної інструкції в ІКП здійснюється облік надходжень податків, зборів, сплачених на бюджетні рахунки та єдиного внеску, сплаченого на небюджетні рахунки?

Дата: 24.07.2024 14:23
Кількість переглядів: 57

Фото без опису

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що реквізити платіжної інструкції визначені Інструкцією про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 року № 163, та Порядком заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затвердженим наказом Міністерства фінансів Українивід 22.03.2023 № 148, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 березня 2023 року за № 528/39584.


Облік надходжень податків, зборів, інших платежів, єдиного внеску, сплачених на відповідні бюджетні/небюджетні рахунки, в інтегрованій картці платника здійснюється з використанням інформації, що міститься у платіжній інструкції:


    дата та номер платіжної інструкції; податковий номер, IBAN рахунок платника; податковий номер фактичного платника; IBAN рахунок отримувача (органу Казначейства); сума платежу.


Підприємства, які мають відокремлені підрозділи та/або філії, при здійсненні сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску за відокремлені підрозділи, заповнюють у платіжній інструкції код платника (підприємства) та код фактичного платника (відокремленого підрозділу та/або філії).

Переглянути раніше подану звітність можна у Е-кабінеті

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (п. 42.6 ст. 42 ПКУ).

В Електронному кабінеті здійснюється автоматизоване внесення до журналу всіх дій, що відбуваються в електронному кабінеті, включаючи фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу.

Інформація про дату і час надсилання та отримання документів, іншої кореспонденції з ідентифікацією відправника та отримувача зберігається безстроково і може бути отримана через Електронний кабінет у вигляді електронного документа, в тому числі у вигляді квитанції у текстовому форматі (п. 421.1 ст. 421 ПКУ).

У приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) надається доступ, зокрема, до перегляду та друку раніше поданої звітності.

Меню «Перегляд поданої звітності» надає користувачу Електронного кабінету можливість перегляду раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДПС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.

Про надання адміністративних послуг Дубенською ДПІ

Одним з пріоритетних напрямків роботи Дубенської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області є створення сприятливих умов для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультативних, інформаційних послуг.

 

За шість місяців поточного року фахівцями  Центру обслуговування платників Дубенської  ДПІ громадянам та суб’єктам господарювання надано 3539 адміністративних послуг, з них в електронній формі – 683.

 

Серед них найбільшим попитом користується послуга з видачі картки платника податків - 1792, Також надано 406 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору - 535.

 

Протягом січня - червня 2024 року фахівці Центру обслуговування платників опрацювали 210 заяв про застосування спрощеної системи оподаткування,  видали 365 витягів з реєстру платників єдиного, зареєстрували 153 реєстратори розрахункових операцій, 232 книги обліку розрахункових операцій.

 

Підтверджено статус податкового резидента України 18 фізичним особам  та інше. 

 

Крім цього, в Центрі обслуговування платників надаються консультації щодо функціонування електронних сервісів ДПС, застосування РРО/ПРРО,  подання звітності в електронному вигляді,  декларування  податкової знижки тощо.

При продажі об’єкту оподаткування необхідно подати до податкової форму № 20-ОПП

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що відповідно до п. 63.3 ст.63 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Оскільки обов’язок повідомляти про наявність (реєстрацію) об’єкта оподаткування, встановлений п. 63.3 ст. 63 ПКУ, не містить винятків або обмежень, такий обов’язок має бути виконаний платником податків незалежно від строку, протягом якого платник володів або користувався відповідним об’єктом.

Платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, у порядку, встановленому розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (далі – Порядок № 1588), шляхом подання повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП (далі – повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Повідомлення за ф. № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування або об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням (п. 8.4 Порядку № 1588).

Так, якщо платник податків придбав об’єкт оподаткування, він подає повідомлення за ф.№ 20-ОПП до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків протягом 10 днів після його придбання. При цьому у графу 2 «Код ознаки надання інформації» повідомлення за ф. № 20-ОПП вноситься значення «1 – первинне надання інформації про об’єкти оподаткування». Графи 3-12 повідомлення за ф. № 20-ОПП заповнюються згідно з Пам’яткою для заповнення розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП, передбаченою у додатку до повідомлення за ф. № 20-ОПП. У графі 9 «Стан об’єкта оподаткування» у такому випадку зазначається відповідний стан, наприклад: «2 – експлуатується» або «3 – тимчасово не експлуатується».

При зміні відомостей про об’єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об’єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за ф. № 20-ОПП з оновленою Інформацією про об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни, в такому самому порядку та строки, як і при реєстрації, створенні чи відкритті об’єкта оподаткування.

У разі відчуження об’єкта у графу 2 «Код ознаки надання інформації» повідомлення за ф. № 20-ОПП вноситься значення «3 – зміна відомостей про об’єкт оподаткування», у графі 9 «Стан об’єкта оподаткування» зазначається стан «6 – об’єкт відчужений/повернутий власнику».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь