Привільненська громада

Рівненська область, Дубенський район

Сплачуйте податки своєчасно щоб уникнути боргів

Дата: 05.08.2024 11:08
Кількість переглядів: 50

Фото без опису

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що у разі, коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу. Проте, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує 180 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (на теперішній час – 3 060 грн), податкова вимога не надсилається (не вручається). Несплата наявних боргів та створення нових може призвести до збільшення загальної суми заборгованості понад 3060 гривень, що вже передбачатиме застосування заходів примусового стягнення.  

Тож наголошуємо на необхідності платникам податків своєчасно та у повному обсязі сплачувати свої податкові зобов’язання з податків і зборів, задля недопущення утворення податкових боргів, не наражати себе на ризик застосування фіскальних заходів щодо їх погашення. Пам'ятайте, що своєчасно сплачені податки та погашені борги в умовах сьогодення є одним із головних факторів для зміцнення Збройних Сил України, що, в свою чергу, сприятиме пришвидшенню нашої перемоги над ворогом.  

Нагадаємо, що переглянути інформацію щодо наявності/відсутності податкового боргу можна з допомогою електронних сервісів ДПС (в «Електронному кабінеті платника» чи скориставшись мобільним застосунком «Моя податкова»), або  можна провести звірку в Центрі обслуговування платників за місцем реєстрації.

 

Підприємства Дубенщини сплатили до бюджету понад 1,2 млн грн екологічного податку

Суб’єкти господарювання Дубенщини, які здійснюють викиди забруднюючих речовин, за шість місяців 2024 року перерахували до зведеного бюджету 1213 тис гривень екологічного податку.

Із цієї суми 546 тис гривень надійшло до державного бюджету та 667 тис гривень - зараховано до спеціального фонду місцевого бюджету

Звертаємо увагу, що на вебпорталі ДПС України функціонує  розділ «Онлайн-навчання», який містить корисну інформацію з податкової тематики, навички заповнення податкової звітності та розуміння оптимальних механізмів сплати податкових платежів.

 

Для зручності користувачів всі матеріали розподілені за блоками. В одному з блоків можна ознайомитись з інформацією щодо екологічного податку. Розміщений розділ «Онлайн-навчання» за посиланням

Обмеження граничної суми розрахунків готівкою

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що ведення касових операцій у національній валюті в Україні затверджено постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 із змінами та доповненнями, суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами:

1) між собою – у розмірі до 10000 (десяти тисяч) грн включно;

2) з фізичними особами – у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн включно.

Суб’єкти господарювання при знятті готівкових коштів із рахунків з метою здійснення готівкових розрахунків із фізичними особами зобов’язані надавати на запит банку (філії, відділення) підтвердні документи, на підставі яких здійснюються такі готівкові розрахунки, необхідні банку (філії, відділенню) для вивчення клієнта з урахуванням ризик-орієнтованого підходу.

Платежі понад установлені граничні суми проводяться через надавачів платіжних послуг шляхом переказу коштів із рахунку на рахунок або внесення коштів до кас надавачів платіжних послуг для подальшого їх переказу на рахунки. Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, з якими здійснюються готівкові розрахунки, протягом дня не обмежується.

Обмеження, установлене в п. 6 розд. II Положення №148, стосується також розрахунків під час оплати за товари, придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою платіжного інструменту.

Враховуючи викладене, якщо готівкові розрахунки суб’єкта господарювання з фізичною особою, яка одночасно зареєстрована як фізична особа – підприємець, не пов’язані з підприємницькою діяльністю такої фізичної особи, то на такі розрахунки поширюється обмеження щодо граничної суми розрахунків, встановлене у розмірі 50000 (п’ятдесяти тисяч) гривень.

 

На Дубенщині за використання лісових ресурсів сплачено 6,2 млн грн ренти

За перше півріччя 2024 року платники Дубенського району сплатили до бюджетів усіх рівнів 6,2 млн гривень ренти за спеціальне використання лісових ресурсів. Порівняно з відповідним періодом минулого року, надходження даного платежу зросли на 3,8  млн гривень.

 

Із загальної суми надходжень 2,4 млн гривень надійшло до державного бюджету (+1,3 млн гривень до відповідного періоду  минулого року), а 3,8 млн гривень було зараховано до місцевого бюджету (+ 2,5 млн гривень до січня - червня  2023 року).

 

Нагадаємо, що відповідно до п. 256.2 ст. 256 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання лісових ресурсів є: 

· деревина, заготовлена в порядку рубок головного користування; 

· деревина, заготовлена під час проведення заходів щодо поліпшення якісного складу лісів, їх оздоровлення, посилення захисних властивостей (у деревостанах віком понад 40 років - рубки догляду за лісом, вибіркові санітарні рубки, вибіркові лісовідновні рубки, рубки, пов’язані з реконструкцією, ландшафтні рубки і рубки переформування; незалежно від віку деревостанів - суцільні санітарні та суцільні лісовідновні рубки); 

· деревина, заготовлена під час проведення заходів з розчищення лісових ділянок, вкритих лісовою рослинністю, у зв’язку з будівництвом гідровузлів, трубопроводів, шляхів тощо; 

· другорядні лісові матеріали (заготівля живиці, пнів, лубу та кори, деревної зелені, деревних соків та інших другорядних лісових матеріалів, передбачених нормативно-правовими актами з ведення лісового господарства); 

· побічні лісові користування (заготівля сіна, випасання худоби, заготівля дикорослих плодів, горіхів, грибів, ягід, лікарських рослин, збирання лісової підстилки, заготівля очерету та інших побічних лісових користувань, передбачених нормативно-правовими актами з ведення лісового господарства); 

· використання корисних властивостей лісів для культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних, туристичних і освітньо-виховних цілей та проведення науково-дослідних робіт. 

З початку року платники Дубенщини перерахували до місцевих бюджетів майже 21 млн грн податку за нерухомість

Упродовж семи місяців 2024 року до місцевих бюджетів Дубенського району надійшло 20,8 млн гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Проти суми податку, що була перерахована за аналогічний період минулого року, нинішні надходження зросли майже на 4,4 млн гривень або на 26,8 відсотків.

Із загальної суми плати за нерухомість юридичні особи перерахували до місцевої казни майже 11,5 млн гривень, фізичні особи – більш ніж 9,3 млн гривень. Зауважимо, що позитивний приріст проти минулорічного спостерігався як у юридичних так і у фізичних осіб.

Нагадуємо, що згідно з пп. 266.10.1 ст. 266 Податкового кодексу України, платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є  фізичні особи, які зобов’язані перерахувати його протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, та юридичні особи, що вносять податок авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Актуальну податкову інформацію, зокрема щодо нарахованих податків і наявності податкового боргу, а також сплатити заборговані податки можна через мобільний застосунок «Моя податкова» у будь-який зручний час.

Завантажуйте застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay, ідентифікуйтеся онлайн за допомогою файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача та використовуйте електронні сервіси ДПС.

Про нюанси заповнення полів у реквізитах платіжної інструкції

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 22.03.2023 № 148 зі змінами та доповненнями.  Відтак, п. 2 розд. ІІ Порядку визначено, що під час сплати податків, зборів на бюджетні рахунки платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює поля:  

«Код виду сплати»; 

«Додаткова інформація запису». 

При цьому, у полі «Код виду сплати» платник заповнює код виду сплати, визначений Переліком кодів видів сплати, які використовуються платниками, згідно з додатком 1 до Порядку; у полі «Додаткова інформація запису» платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі. Суб’єкти господарювання, які проводять господарську діяльність на підставі ліцензії та/або спеціального дозволу, зазначають інформацію щодо звітного (податкового) періоду, за який сплачуються податкові зобов’язання, та дозвільного документа (вид дозвільного документа, номер, дата). 

Звертаємо увагу, що у разі коли платником при сплаті, зокрема, податків, зборів на бюджетні рахунки у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції не зазначено або зазначено код виду сплати, який відсутній у додатку 1 до Порядку, вважається, що платник сплатив грошове зобов’язання за кодом виду сплати 101. 

Про відповідальність, яка застосовується до ФО за несплату/несвоєчасну сплату суми МПЗ

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що відповідно до п.п. 170.14.3 п. 170.14 ст. 170 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) визначення загального мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ) фізичним особам здійснюється контролюючими органами за податковою адресою таких осіб до 1 липня року, наступного за звітним.

МПЗ обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру та/або на підставі оригіналів чи належним чином засвідчених копій відповідних документів платника податків, зокрема документів, що підтверджують право власності/користування.

Згідно з п.п. 170.14.6 п. 170.14 ст. 170 ПКУ платник податку, який отримав податкове повідомлення-рішення з визначеною контролюючим органом сумою МПЗ та/або розрахованою сумою річного податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб, зобов’язаний сплатити зазначену у відповідному податковому повідомленні-рішенні суму податку протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

За несплату платником податків узгодженої суми грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, передбачена відповідальність у вигляді штрафних (фінансових) санкцій та/або пені визначених п. 124.1 cт. 124 ПКУ та ст. 129 ПКУ.

Відповідно до п. 124.1 ст. 124 ПКУ у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання (крім грошового зобов’язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на підставі ПКУ чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до нього на підставі ПКУ чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи) протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 5 відс. погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відс. погашеної суми податкового боргу.

Діяння, передбачені п. 124.1 ст. 124 ПКУ вчинені умисно, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відс. від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання (п. 124.2 ст. 124 ПКУ).

Діяння, передбачені п. 124.2 ст. 124 ПКУ, вчинені повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов’язання на строк більше 90 календарних днів, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 відс. від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання.

При цьому абзацом другим п. 109.1 ст. 109 ПКУ визначено, що діяння вважаються вчиненими умисно, якщо існують доведені контролюючим органом обставини, які свідчать, що платник податків удавано, цілеспрямовано створив умови, які не можуть мати іншої мети, крім як невиконання або неналежне виконання вимог, установлених ПКУ та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Статтею 129 ПКУ встановлено нарахування пені.

Нарахування пені розпочинається, зокрема, при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов’язання у встановлених ПКУ випадках, не пов’язаних з проведенням перевірки, або при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов’язання, визначеного за результатами перевірки, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов’язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із ПКУ (п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПКУ).

На суми грошового зобов’язання, визначеного п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПКУ (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог ПКУ, якщо її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов’язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відс. річних облікової ставки національного банку України, діючої на кожний такий день (абзац перший п. 129.4 ст. 129 ПКУ).

Водночас, тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, положеннями якого встановлено порядок виконання платниками, податків обов’язків, щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у разі відсутності у них можливості своєчасно виконати такі обов’язки.

Податкова знижка у разі отримання іпотеки

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року, частину суми процентів, сплачених ним за користування іпотечним житловим кредитом.

 

Кредитні договори платника податку, який бажає нарахувати податкову знижку на частину суми процентів, сплачених ним за користування іпотечним житловим кредитом, повинні відповідати таким умовам:

  -у кредитному договорі необхідно зазначити, що ціллю його надання є придбання (будівництво) житла, яке приймається кредитором у заставу;

  -до кредитного договору в обов’язковому порядку має бути укладений договір іпотеки (застави) нерухомого майна, що придбавається чи будується;

  -договір іпотеки (застави) обов’язково має бути нотаріально посвідченим.

В свою чергу, платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом за умови наявності документального підтвердження витрат:

  -кредитного договору та нотаріально завіреного договору іпотеки;

  -відповідних платіжних документів, в яких чітко визначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та прізвище, ім’я, по-батькові платника податку як платника цих процентів (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів);

  -паспорта платника податку з позначкою про реєстрацію за місцезнаходженням житлового будинку (квартири, кімнати), щодо якого оформлено іпотечний житловий кредит.

До податкового органу надаються копії зазначених документів.

 

Для громадян, які подають декларацію з метою отримання податкової знижки за 2023 рік, строки для подання декларації – по 31.12.2024 (включно).

 

Для зручності платників та спрощення процедури декларування, декларацію можна подати через сервіс «Електронний кабінет платника» за посиланням cabinet.tax.gov.ua у розділі «ЕК Для громадян» за допомогою електронного цифрового підпису.

 

На Дубенщині зростають надходження з плати за землю

За підсумками січня-липня 2024 року громади Дубенсього району отримали в розпорядження 61,4 млн гривень плати за землю. Ця сума на 3,6 млн гривень перевищує аналогічні показники минулого року.

Зокрема, юридичні особи сплатили до місцевих бюджетів 47,3 млн гривень плати за землю, а фізичні особи-землевласники та землекористувачі перерахували до бюджетів громад 14,1 млн гривень земельного податку.

Нагадаємо, платниками плати за землю є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки на правах постійного користування та платники орендної плати – землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди. 

Нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки, які надсилають платнику податку до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення за встановленою формою про внесення податку разом із детальним розрахунком суми податку, який, зокрема має містити кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку. 

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. 

Перевірити стан розрахунків із бюджетом та сплатити заборговані податки можна через мобільний застосунок «Моя податкова» у будь-який зручний час.

 

Інформація новоствореному підприємцю

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що реєстрація суб’єктом підприємницької діяльності покладає певну відповідальність на громадянина. Незнання закону не звільняє громадянина від відповідальності за його порушення.

 

Новостворена фізична особа – підприємець за період від дати державної реєстрації до дати переходу на спрощену систему оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої груп, перебуває на загальній системі оподаткування та подає річну податкову декларацію протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року і самостійно сплачує суму податкового зобов’язання.

 

Доходи, отримані новоствореною особою у цей період, оподатковуються на загальних підставах відповідно до ст. 177 ПКУ.

 

Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ.

 

Згідно з п.п. 298.1.2 п. 298.1 ст. 298 ПКУ новостворені фізичні особи - підприємці для обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, повинні подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація. Вважаються платниками єдиного податку з  першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася  державна реєстрація. 

 

Новостворені фізичні особи - підприємці для обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, повинні подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування протягом 10 днів з дня державної реєстрації. Вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації. 

 

Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої та другої груп подають податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи підприємця, у строки, встановлені для річного податкового періоду протягом 60 календарних днів, що настають за останнім днем звітного (податкового) року.

 

Платники єдиного податку  третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду.

 

Фізичні особи – підприємці, які зареєстровані протягом року в установленому законом порядку, або переходять на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, або перейшли зі спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, подають податкову декларацію за результатами звітного року, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на (перехід із) спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

 

Крім того, платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування  і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням контролюючий орган за основним місцем обліку.

 

Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків після їх реєстрації, створення чи відкриття.

 

Також, чинним законодавством передбачено, що підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування II-IV групи, при здійсненні торгівлі чи наданні послуг за готівку зобов’язані використовувати РРО чи ПРРО.

 

Земельні ділянки, за які не визначається мінімальне податкове зобов’язання

Головне управління ДПС у Рівненській області роз’яснює, що ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що мінімальне податкове зобов'язання (далі - МПЗ) це - мінімальна величина податкового зобов'язання із сплати податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, пов'язаних з виробництвом та реалізацією власної сільськогосподарської продукції та/або з власністю та/або користуванням (орендою, суборендою, емфітевзисом, постійним користуванням) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь, розрахована відповідно до ПКУ.

Сума МПЗ, визначених щодо кожної із земельних ділянок, право користування якими належить одній юридичній або фізичній особі, у тому числі фізичній особі - підприємцю, є загальним МПЗ.

Порядок визначення МПЗ встановлено ст. 38 1 ПКУ, згідно з пп. 38 1.1.4 якого МПЗ визначається за період володіння (користування) земельною ділянкою, який припадає на відповідний податковий (звітний) рік.

Відповідно до п. 38 1.2 ст. 38 1 ПКУ МПЗ не визначається для:

- земельних ділянок, що використовуються дачними (дачно-будівельними) та садівничими (городницькими) кооперативами (товариствами), а також набуті у власність/користування членами цих кооперативів (товариств) у результаті приватизації (купівлі/продажу, оренди) у межах земель, що належали цим кооперативам (товариствам) на праві колективної власності чи перебували у їх постійному користуванні;

- земель запасу;

- невитребуваних земельних часток (паїв), розпорядниками яких є органи місцевого самоврядування, крім таких земельних часток (паїв), переданих органами місцевого самоврядування в оренду;

- земельних ділянок зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, які належать фізичним особам на праві власності та/або на праві користування та станом на 01 січня 2022 року знаходилися у межах населених пунктів.

Крім того, відповідно до підпункту 69.15 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПКУ не нараховується та не сплачується загальне мінімальне податкове зобов'язання за земельні ділянки, земельні частки (паї), що розташовані на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України:

- за 2022 рік - у частині земельних ділянок, земельних часток (паїв), що перебувають у власності чи користуванні фізичних осіб;

- з 1 березня 2022 року до 31 грудня 2022 року - у частині земельних ділянок, земельних часток (паїв), що перебувають у власності чи користуванні юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Сума мінімального податкового зобов'язання за земельні ділянки (земельні частки (паї), визначені цим підпунктом, визначається пропорційно кількості місяців, коли такі земельні ділянки (земельні частки (паї) підлягали оподаткуванню платою за землю або єдиним податком четвертої групи.

Громадяни мають право провести звірку даних з податку на нерухоме майно

Головне управління  ДПС у Рівненській області нагадує, що відповідно до ст. 266 Податкового кодексу України платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо: 

 

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; 

 

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; 

 

права на користування пільгою із сплати податку; 

 

розміру ставки податку; 

 

нарахованої суми податку. 

 

Крім того, фізичні особи, з використанням кваліфікованого електронного підпису, мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в приватній частині «Електронного кабінету», або скористатись зручним мобільним застосунком «Моя податкова», який дозволяє переглянути податкові повідомлення-рішення про нарахування майнових податків, звірити чи немає заборгованості та сплатити податки.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь