Щодо документів, які повинен зберігати на місці проведення розрахунків суб’єкт господарювання, який застосовує РРО
Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що відповідно до п. 4 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 547), суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також здійснення операцій з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані, зокрема:
у кінці робочого дня (зміни) створювати у паперовій та/або електронній формі (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій (абзац восьмий п. 4 розд. ІІІ Порядку № 547);
створювати контрольні стрічки у паперовій та/або електронній формі і забезпечувати їх зберігання на РРО (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) протягом трьох років (абзац дев’ятий п. 4 розд. ІІІ Порядку № 547);
створювати в паперовій та/або електронній формі X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства (абзац тринадцятий п. 4 розд. ІІІ Порядку № 547);
зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії (абзац п’ятнадцятий п. 4 розд. ІІІ Порядку № 547).
Щодо використання операції «службове внесення» та «службова видача»
Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що згідно з п. 6 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями та п. 9 розд. IV Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» із змінами та доповненнями, внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватися через реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) або програмний РРО (далі – ПРРО) з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо такі внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій:
операція «службове внесення» використовується для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання Z-звіту;
операція «службова видача» використовується для реєстрації суми готівки, яка вилучається з місця проведення розрахунків та/або видається держателям електронних платіжних засобів.
Проведення операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів здійснюється суб’єктами господарювання із використанням РРО або ПРРО у порядку, визначеному Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями та нормативно-правовим актом Національного банку України з питань ведення касових операцій у національній валюті в Україні.
У місцевих бюджетах Дубенського району – майже 707 млн гривень податкових платежів
За підсумками восьми місяців 2024 року до місцевих бюджетів Дубенського району сплачено 706,8 млн гривень податкових платежів. Сума сплачених податків до бюджетів громад району менша, ніж минулорічні надходження за аналогічний період. Ця ситуація зумовлена законодавчими змінами щодо джерел доходів місцевих бюджетів,
Найвагомішим джерелом надходжень до місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб, якого в січні-серпні надійшло 460 млн гривень.
Крім того, суб’єкти господарювання, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до місцевих бюджетів майже 116,7 млн гривень єдиного податку, Тож цей показник перевищив надходження відповідного періоду минулого року на 33,8 млн гривень.
Також вагомим джерелом наповнення бюджету стали майнові податки, яких надійшло 96,7 млн гривень (+10,5 млн гривень до минулого року). Якщо в розрізі кожного з податків, то земельного податку та орендної плати надійшло 73,1 млн гривень, податку на нерухомість надійшло 23,5 млн гривень та 435 тис гривень транспортного податку.
Одним із головних аргументів щодо сплати податків є той факт, що ці кошти будуть спрямовані на розвиток та фінансування програм та проектів на місцевому рівні, підтримку інфраструктури, соціальних послуг, культурних та спортивних заходів та інших потреб, в т.ч. армії, які звичайно наближатимуть нас до Перемоги.
За використання водних ресурсів платники Дубенського району сплатили майже 1,4 мільйони гривень
За січень-серпень поточного року платники Дубенщини сплатили до зведеного бюджету 1384 тис гривень рентної плати за спеціальне використання води, що на 40 тис гривень більше, ніж за відповідний період 2023 року.
При цьому, до державного бюджету надійшло 761 тис гривень (+ 22 тис гривень до січня-серпня 2023 року). Місцеві скарбниці отримали 623 тис гривень цього платежу (+18 тис гривень до 2023 року).
Нагадуємо, що відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України платниками рентної плати за спеціальне використання води є:
- первинні водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів;
- суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
Об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі.